Sprzedaż – done ;-)

Przedmioty są sprzedawane za 60% ich rzeczywistej wartości. Przykładowo mając miecz kupiony za 1000 SZ i ulepszając go za 1200 SZ sprzedamy go za (1000 + 1200)*0.6. Talony nie są brane pod uwagę – w końcu sprzęt za talony kupuje się już na zawsze ;-).

Dodatkowo w plecaku zmieniłem wyświetlanie. Ceny przerzuciłem do wyświetlanego w pop-upie opisu – znajduje się też tam komentarz (ile wydaliśmy i za ile sprzedamy). Jednak skasowałem dwie kolumny określające złoto – za bardzo zaciemniały opis przedmiotu.

Dlaczego wprowadziłem takie ceny?
1. Nareszcie można ulepszać przedmioty prawie od samego początku i co jakiś czas je sprzedawać.
2. Na wyższych poziomach można sprzedać przedmiot i zakupić nowy np. pod wojnę.
3. Wreszcie ceny są bardziej realne.

Minusem tego rozwiązania są:
1. Duża ilość złota u graczy – należy zmniejszyć ilość złota zdobywaną na potworkach.
2. Dalej jest to tylko 60%… jednak w przyszłości może zostanie dorobiony targ, na którym będzie można sprzedać (właściwie wystawić do sprzedaży, jednak należy czekać na kupca) przedmiot za 80% wartości.

W sumie bawiłem się przez dwie lub trzy godziny kodem, dodałem nową tabelę, zmodyfikowałem pięć lub sześć plików (niektóre w ponad 50%) oraz zrobiłem podstawowe testy.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.